megoldások

A SALESFORCE MEGOLDÁSAIVAL PIACVEZETŐVÉ VÁLHATSZ!

Eszközöket adunk vállalkozásod minden részlegének fejlesztéséhez.
Az értékesítés, az ügyfélszolgálat és a marketing információinak összehangolásával létrejön az úgynevezett 360 fokos ügyfélkép. A Salesforce felhő alapú rendszere teljesen biztonságos, átlátható és mindenkor, bárhonnan elérhető. Az adatok egyértelműek, a kommunikáció felgyorsul és így a munkafolyamatok gördülékenyen zajlanak. Mindenki szeretné, hogy a cége így működjön. Áttekinthető és eredményes munkavégzés, elégedett ügyfelek – mi ebben hiszünk!

Sales Cloud

A Sales Cloud értékesítési automatizálási platformja segíti az értékesítési csapatot és az értékesítési vezetőket, hogy áttekinthessék a munkájukat.

Betekintést biztosít a folyamatokba amelyek alapján alakíthatod az általános értékesítési stratégiát, az értékesítési kvóták megállapításától a területmenedzsmenten át az értékesítés előrejelzéséig.

Az eredmény teljes képet ad az egyén és a csapat teljesítményéről, amelyet a vezetők felhasználhatnak az értékesítési erőforrások és folyamatok tervezéséhez és optimalizálásához.

Lehetővé teszi a vevőköröd teljeskörű áttekintését, beleértve a mindennapi üzleti tevékenységek követését, a kapcsolattartói adatokat, a vevővel folytatott kommunikációt, az ezzel kapcsolatos cégen belüli egyeztetéseket így jelentősen növelve a hatékonyságot.

Áttekinthetővé teszi az ajánlatok létrehozását és kezelését a csapatod számára. Egységesíthető az ajánlatok formátuma, követhetővé válik a folyamat és az ajánlatok állapota.
Az új üzleti lehetőségek és kapcsolatok (lead -ek) kezelése egyszerűen beilleszkedik ezekbe.

Az adatok elemzése és az üzleti jelentések készítése valamint az összesített elemzések (dashboard -ok) egyszerű megjelenítése támogatja a menedzsment döntéseit.

Service Cloud

Az értékesítés-támogatás világbajnok eszköze!

A Service Cloud 360 fokos rálátást nyújt ügyfeleirde és lehetővé teszi intelligensebb, gyorsabb és személyre szabottabb szolgáltatások nyújtását.

Segítségével automatizálhatod a szolgáltatási folyamatokat és ésszerűsítheted a belső munkafolyamatokat.

Soha nem volt ilyen egyszerű a közvetlen, személyre szabott kapcsolat létesítése az ügyfeleiddel, több csatornán és bármilyen eszközön.

Az ügyfélszolgálatod mindíg naprakész és érvényes információkkal rendelkezik a partnereidről és ezek alapján tud segítséget nyújtani és az ügyfelek problémás eseteit, kérdéseit, kéréseit megválaszolni.

Marketing Cloud

Küldd mindíg a megfelelő üzenetet a megfelelő pillanatban!

A Marketing Cloud az a platform, amely személyre szabott ügyfél-élményt nyújt minden kommunikációs csatornán és minden eszközön.
A marketingeseid az ügyfélkapcsolat minden szakaszában a legjobb információt küldhetik a megfelelő időben.

Integrált megoldásokat tartalmaz az ügyfélútkezeléshez, az e -mailekhez, a mobilokhoz, a közösségi oldalakhoz, a webes személyre szabáshoz, a hirdetésekhez, a tartalomkészítéshez és -kezeléshez, valamint az adatok elemzéséhez.

Valós időben vetheted össze az ügyfelek viselkedését és adatait, hogy célzott, tervezett és intelligens válaszokat adhass vevőidnek.

Pardot

Az ügyfeled a csapatod tagjává válik!

A Pardot segítségével egy platformon láthatod és kezelheted az összes lead-et, potenciális ügyfelet, sőt akár a szerződéseket is.

Automatizáltan működik többek közt a remarketing, vagy a lead qualification folyamata - csendben, hibamentesen, a háttérben.

A rendszer különböző tevékenységek alapján pontoz, meghatározva a vevői elkötelezettség (engagement) szintjét. Az értékesítés automatikus értesítést kap, ha befut egy új érdeklődő (hot lead), mindemellett releváns információt szerezhet a lehetséges ügyfélről.

Nincs fennakadás, nincs elvesztegetett idő.

Community Cloud

A Salesforce Community Cloud a Salesforce online közösségi platformja, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy összekapcsolják egymással ügyfeleiket, partnereiket és alkalmazottaikat, valamint az együttműködéshez szükséges adatokat és nyilvántartásokat.

A Community Cloud által megvalósíthatod az üzleti folyamatok egyszerűsítését, összehangolását és kiterjesztését a különböző osztályokra, az akár távoli földrészeken található irodákra valamint kifelé az ügyfeleidre és partnereidre.

Az így megvalósuló egységes Salesforce üzleti ökoszisztémában mindenki hatékonyabban tudja kiszolgálni az ügyfeleket, gyorsabban lezárhatja az ügyleteket, és valós időben végezheti a munkáját.

tanácsot adunk üzleti folymataid automatizálásához