Ügyfélkezelés automatizálás


Nem pörög 100%-on az ügyfélszolgálat? Egyre feszültebbek az ügyfeleid?


Kaotikus a back-office? Kollégáid csak a fejüket kapkodják az ügyfélszolgálaton? Úszik a dokumentáció, lassan haladnak a folyamatok, a kliensek pedig egyre türelmetlenebbek? Nem engedheted meg magadnak, hogy mindez az ügyfélélmény rovására menjen! Ne adminisztrációval és a céges ügyek kezelésével menjen el az alkalmazottaid, vagy a sales csapat drága ideje!

Nincs meg a kellő háttér és infrastruktúra a hatékony munkavégzéshez?


Adminisztrációs feladatok megoldására megy el az idő és az energia, ahelyett, hogy kollégáid a kliensekkel foglalkoznának? Te is tudod, ha egy ügyfél úgy érzi, nem 100%-os hatékonysággal kezelték a panaszát, azt legtöbbször nem tartja magában. Igazán demotiváló, mikor elégedetlen vélemények jönnek vissza, annak ellenére, hogy ti mindent megtettetek.

Ne engedd, hogy EMIATT A konkurencia halássza el a potenciális vásárlóidaT!


Az ügyfélszolgálaton végzett feladatok a cégek nagy részénél 80%-ban automatizálhatóak lennének. De mit is nyersz pontosan ezzel? Spórolsz, mert idő és energia szabadul fel. Az automatizálásnak köszönhetően az ügyfélkezelés nagy része a háttérben zajlik pár másodperc alatt, garantáltan hibamentesen. Mondj végre búcsút a negatív ügyfélélménynek, az elégedetlen klienseknek és a felesleges stressznek!

Beszéljük meg, hogy a Te céged bevétele hogyan növelhető automatizációval!

a megoldás

AUTOMATIZÁLT ÜGYFÉLKEZELÉS

Hogyan zajlik az ügyfélszolgálat automatizált működése?

Kialakítunk egy stabil és megbízható háttérrendszert, olyan csatornákkal, melyeken keresztül ügyfeleid eljuttathatják kérdéseiket, kéréseiket, panaszaikat hozzád, és csapatodhoz. Az automatizáció segítségével klienseidnek lehetősége van self service keretein belül megoldást találni gyakori problémáikra, így már pár másodperc alatt választ kaphatnak. Egyedi problémák esetén a feladatok pedig az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégákhoz delegálódnak.
Mivel könnyíti meg az automatizáció az ügyfélszolgálat munkáját?

A rendszerbe az ügyfelek pontosan rögzítik az adatokat, például a termékcikk pontos szériaszámát, garanciával kapcsolatos adatokat. A legtöbb hibalahetőség már itt kizárásra kerül. Ennek köszönhetően mikor beérkezik a kérés, vagy panasz az illetékes ügyfélszolgálatos csapattag teljesen pontosan tudni fogja mi a probléma, és hol talál erre a leghatékonyabban megoldást. Így fényévekkel gyorsabb az ügyintézés, az ügyfelek pedig sokkal elégedettebbek.
Minden adat egy platformon elérhető, hatékonyan, hibamentesen, gyorsan.

Minden információ és adat egy helyen elérhető. Tehát az ügyfelek kiszolgálása és a panaszkezelés egy platformon jelenik meg, ezáltal az összes kolléga egy rendszerben dolgozhat. A szerződések is kezelhetők ugyanezen a felületen. Mondj búcsút az időrabló folyamatoknak, a rengeteg Excel táblának, az elveszett dokumentumoknak, és a levelezésből előkeresgélt információknak! Maximális hatékonyság, hibamentes folyamatok, mosolygó ügyfelek.

Víziónk, a 360 FOKOS ÜGYFÉLKÉP A KÖVETKEZŐ LÉPÉS A MAXIMÁLIS HATÉKONYSÁG FELÉ

Az értékesítés és az ügyfélszolgálat összekapcsolásával létrejön az úgynevezett 360 fokos ügyfélkép.
 

Ez azért idilli állapot, mert így az ügyfél összes adata (szerződések) és az ügyfélszolgálatra befutó információk (panaszok, kérdések, kérések) egy helyen elérhetőek, pár pillanat alatt. Ez minőségi változást hoz az ügyfelek igényeinek kiszolgálásában, megvalósulhat a hatékony, gyors és precíz ügyfélkezelés. A rendszer teljesen transzparens, bárhonnan, bármikor elérhető az összes kolléga számára. Mindenki ugyanazokat az adatokat látja, így rengeteg hibalehetőséget kizárhatunk. A belső céges kommunikáció felgyorsul, on-time zajlik, a rendszer továbbá delegálja a feladatokat, és felelősöket jelöl ki. A munkafolyamatok gördülékenyen és maximálisan produktívan zajlanak, hiszen az ügyfélszolgálatot mindenki így szereti: minimális energiabefektetéssel is csúcsra járatva.

Stresszmentes munkahelyi légkör, produktív, átlátható munkavégzés, elégedett ügyfelek – mi ebben hiszünk.

Beszéljük meg, hogy a Te céged bevétele hogyan növelhető automatizációval!